tisdag 2 juni 2009

Renovering pågår




Sedan mitten av mars har jag inte gjort mycket annat än att renovera mitt nya projekt -en lägenhet på 106 m2 från 1950, där inget heller är gjort sedan dess!

Det är väggar som rivits, dörrar som flyttats, kök som farit ut i kontainer o massor massor av spackel som spacklats!
Nu börjar det lugna ner sig, jag ser slutet, och har äntligen börjat känna att jag utan dåligt samvete kan sitta ner en stund o iaf läsa lite bloggar, även om jag inte känner att jag har tid att plocka med alla foton och blogga själv än.

Men det kommer, jag har försökt ha med kameran så ofta jag bara kommit ihåg, och snart kommer slutresultatet med!




1 kommentar:

Efwa - Medea sa...

Ååh vad jag längtar efter dig! ...och att se hur lägenheten ser ut. Den 7 åker jag till Sverige. Tror du att du har tid att prata med mig då??
Massor med kramar från storasyster.