måndag 24 september 2007

Matplatsen


Snaaart är allt klart i mitt kök, och jag ska fota det o lägga ut. Alldeles snaaart.

Bara lite silicon kvar längs kakelkanten o i hörnen. Men jag vill att allt är klart innan jag lägger ut mitt final foto.

Ja, osså var det lådorna i nya modulen i hörnet med då...

Men sen ska jag fota!!!


Lite kul är det ändå att ränderna i gardinerna är samma färg som kakelt, bara det att gardinerna sydde jag för snart ett år sen! :)


Nya duk på bordet hittade jag när jag var på Coop Forum i förra veckan. 19:- Den har genombrutet mönster tvärs över, köpte en vit till i sommar oxå!
Lampan i fönstret har jag svårt att bestämma mig för om jag tycker den passar eller inte. Köpte den på samma ställe. Fot i borstat stål, skärmen fyrkantig i nederkant. Antagligen den som gör att jag inte är heeelt säker över om den gör sig eller ej... kanske bara ska byta skärm?!


Inga kommentarer: