tisdag 4 september 2007

Mirakel medel!


Jag var in till grannen för att se på hans kök, han har en lika dan lägenhet, men har förutom att byta hela köket, gjort endel andra förändringar.


Vad som förvånade mig var att han behållt diskbänken, den som jag anser så sliten o dan att den knappt går att få ren o fin.


Med mig hem fick jag en burk med nåt rengöringsmedel som skulle vara super. På burken står det dessutom: Gift- och syra fritt, biologiskt, hudvändligt och drygt.


Så jag gjorde som han sa, tog det på en svamp och provade.

Det kändes som att det avverkade endel, för löddret färgades grått, och det luktade som svinto.


Resultatet blev en skinande ren o fin diskbänk! Med en yta som om den vore vaxad med bilvax.



Kanske jag inte ska byta ut diskbänken ändå, utan försöka få tag på en egen burk med dundermedel!

1 kommentar:

Efwa - Medea sa...

Hej vännen!
Det är ju sånt mirakelmedel jag har hemma också!! Jag köpte det på torget i min stad.